miércoles, 18 de diciembre de 2013

Quan les coses es fan bé: Festa del Raïm 2013


No m'agradaria que acabéssim l'any sense fer esment d'una cosa que ha estat, des del meu punt de vista, un encert extraordinari -i inesperat per part meva-: La nova Festa del Raïm.

Abans de parlar del tema, voldria fer un petit apunt: no vull donar la imatge que des d'aquest bloc només es fa crítica negativa. Sóc partidari de reconèixer les coses positives, que n'hi ha. Però tampoc m'agradaria que ens enganyéssim: veient com s'han fet algunes coses, si no fots canya passen de tu. És així de trist i així de real.

Fet aquest petit comentari, en primer lloc envio la meva felicitació a l'Ajuntament de Masquefa, a l'Alzinar, i a tots els participants de la Festa del Raïm aquest any. Enhorabona, perquè ha estat collonuda. Quan hi vaig anar em va encantar. La transformació de la Plaça de l'Estació en una vinya ancestral ja és un gran encert, tant a nivell estètic com participatiu. I la fira d'entitats (restaurants, caves, fleques, etc) posaven la cirereta al pastís: els caves, vins, productes, plats, etc. eren en general excel·lents i demostren que Masquefa té un gran nivell gastronòmic. Els carruatges, el concurs de tast de vins, el festival de Blues i l'obra de teatre, encara que no eren nous, també van estar molt i molt bé.

Aquesta nova Festa del Raïm va en la línia que defensa aquest Bloc: rescatar el millor del nostre passat i les nostres tradicions, i retornar la personalitat, l'autoestima i l'atractiu a Masquefa.


Només dir una cosa més, per acabar: cal fer-ne més publicitat, perquè a aquesta nova Festa del Raïm l'hi veig molt i molt futur.


No hay comentarios:

Publicar un comentario